25.2.2014

Bentsoja ja bissee. Eilinen

suuri musta aukko, On niin

saatanan hyväksikäytetty olo.

Mitä helvettiä mä teen,

mitä helvettiä mä menin eilen tekee. 

En voi kattoa peiliin.

26.2.2014

-En voi olla kotona samaan aikaan,

tärisen raivosta -

1.3.2014

Kerroin että tiedän. 

Hetken pelkäsin että se lyö.

Mykkäkoulua, kunnes viimein

se lähti. Raivo katosi.

Tänään ikävä pisti ekaa kertaa.

Jälkeesi jätit mikronuudeleita ja

huonosti nukuttuja öitä.

4.3.2014

Tänään ois ollu duunissa koulutus,

johon en herännyt. Oksensin

------:n laukkuun pajoissa. 

Menee taas niin vitun hyvin.

En tunne mitään.

5.3.2014

Aamut on vaikeita ja unet piinaa mua

6.3-18.3.2014

[Monta merkintää eri miehistä joita kävin panemassa]

?.?.2014

Et tullut

26.4.2014

(Ehkä ehkä ehkä. Muutun vainoharhaseksi,

välttelet mua eikö niin?)

28.4.2014

Mä olen niin vihainen. Haluan

repiä rikkoa hajottaa

mä olen niin väsynyt niin tylsistynyt

niin kulunut

16.5.2014

Sä kirjaimellisesti pyyhit mut pois

Mikään ei saa paljastaa meidän

olleen missään tekemisissä keskenämme.

Mikään ei saa paljastaa että

pelastin sut vittu kadulta.

Koska mua lakkaa kiinnostamasta?

24.5.2014

Mä olen ilmaa

Vittu

26.5.2014

- Vihdoin humala oli niin kova,

että uskalsin kysyä kuulumiset.

Sä hymyilit sitä sun kuvottavaa,

epärehellistä hymyäs ja vastasit

mulle kuin ei oltais ikinä tavattukaan.

- Kun laitoin shishan tulille - 

Meidän sormet kosketti ja luulin

kuolevani. Lähdin sisälle enkä

enää palannut.